fredag, februari 06, 2009

Chokladprovning i kvarteret

Ikväll har jag tagit på mig att jobba på slottet vilket innebär att Frank måste vara ovanligt länge på dagis. Magnus hämtar honom 17.00. Det får jag lite dåligt samvete av men det borde jag inte ha eftersom Frank är bortskämd med att inte vara så länge och mycket på dagis, men jag tycker att det känns lite jobbigt ändå.

I går var jag på en mycket trevlig tillställning då vi var 6 stycken mammor som träffades i föreningslokalen här i kvarteret och hade lite chokladprovning. Vi ska fortsätta träffas den femte varje månad med olika teman, nästan gång blir det visst ost och kex. Det var i varje fall mycket roligare än vad jag hade trott innan och jag blir förvånad igen över hur mycket trevligt folk det bor här i Finnboda!

1 kommentar:

Livet i byn sa...

Vad mysigt att träffas så där... Du ska inte ha dåligt samvete över Frank, han har ju så fina dagar annars på dagis. Hoppas er helg blir mysig, själv har vi fullt upp med Abbe som kryper som bara den. Kram Linda