fredag, december 12, 2008

Mobilblogg

Jag var in på en annan blogg och såg att de hade länkat en mobilblogg till deras blogg. På mobilbloggen kan man på ett enkelt sätt publicera de bilder man tar med mobilkameran. Om t.ex. vi sitter och äter galetter i kväll så kan jag ta en bild med min mobil och skicka bilden direkt till min mobilblogg och ni kan gå in på mobilbloggen i samma stund och se bilden som jag skickat via min mobil.

Adressen till mobilbloggen finns till höger här på sidan. Jag ska snart testa att skicka en bild dit via min mobil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill kan du skicka kort från din mobil direkt upp på din "riktiga" blogg. Så gör jag!

/Linda Sjölen

Frank och jag sa...

Hej Linda!
jo jag har nog förstått att det går att göra (tror jag) men eftersom bilderna oftast inte blir så fina så väljer jag att samla alla dem på ett annat ställe medan jag sparar godbitarna till den riktiga bloggen, så att säga!

Men jag kanske ska överväga att lägga dem hit ändå- jag ska fundera på saken.

TREVLIG HELG!