onsdag, december 24, 2008

GOD JUL

Vi har haft en jättemysig dan före dan. Allt jag ville ha i går det fick jag i dag. Fika, julpyssel, umgås med trevliga människor, bli bjuden på julfika hos ngn annan, julmusik, skinka, vörtbrödsbakning, paket i julstrumpan till en sovande Frank, klä julgranen med nära o kära, rimstugan på P4 Västernorrland, knäck kokning, glögg, paketinslagning, rimstund, apelsin-neijlikor- i sättning- skratt- julkänsla- fin gran. ALLT!

Nu är klockan 00.53 och jag är uppe och njuter av kvällen, bara en stund till, sedan ska jag gå och lägga mig och sova in julaftonen. Det kommer att bli en mysig dag. Jag har precis sammanställt julkrysset 2008 som vi alla har hittat på två frågor var till. Efter sista frågan löd texten: Det var sista frågan, nu serveras det varm glögg och pepparkaka på uteplatsen"



GOD JUL TILL ALLA

Kram från Katarina i julstämning trots snö och Stöde-brist

2 kommentarer:

Disa Kastebo sa...

God Jul på er! Hoppas ni får en härlig julafton.

Kramar från Disa

Anonym sa...

Tipp tapp hoppas att jultomten byter ut släden till vagn när han närmar sig Stockholm så att han kommer fram i god tid till FRANK.GOD JUL önskar Binge.