tisdag, december 09, 2008

Efter-dagis- i dag

I dag när jag hämtar Frank efter dagis har jag några alternativ på vad vi ska hitta på:

1. Baka saffransbröd
2. Gå till skogen o plocka lite mossa, pinnar och granris till div. juldekorationer
3. Pimpa vår tuija som står i en kruka utanför lägenhetsdörren med diverse ljus och sidenband.

Vi får se vad Frank känner för.

Jag har ont i huvudet och jag hoppas att det släpper innan jag hämtar min fina lilla pojke. Det har inte blivit så mycket gjort med pluggandet i dag, jag har mest suttit still och inte kunnat röra mitt stackars huvud. Jag har haft en del ont i huvudet den senaste tiden- det begränsar verkligen ens vilja att göra och ens humör att vilja. Kaffet och huvudvärkstabletterna gör förhoppningsvis susen snart.

Det är här jag har ont, men på den här bilden kände jag mig nog piggare än vad jag känner mig nu....

Inga kommentarer: