måndag, december 15, 2008

Franks fina adventskalender

Franks adventskalender för paket som jag tillverkade förra året hänger nu uppe sedan en vecka tillbaka. Jag var tvungen att byta ut pinnen som tomtarna stod på, flytta och sätta tillbaka alla tomtar och krokar samt måla en ny tomte eftersom nr.1 måste ha rymt i flytten. Men nu hänger den där så fint och Frank öppnar paket med stor glädje varje morgon men påpekar gärna att det här bara är små paket och att han på julafton ska få MÅNGA MÅNGA paket av tomten, jag vet inte vem det är som lovat honom det ;)


4 kommentarer:

Livet i byn sa...

Den är så fin den där kalendern... Fina bullar har du också bakat! Kram

Frank och jag sa...

Till LInda
Men de går säkert inte upp mot ditt pepparkakshus min vän. Vad rolit det var att prata med dig- kändes som 10 minuter men det blev 45... Kunda ha blivit mkt längre om lillen varit nöjd. När ska vi dricka glögg på bloggen då?
KRAM

Livet i byn sa...

Vad sägs om i helgen...
ps mitt pepparkakshus har rasat, inte ens det får man ha kvar.... Kram

Anonym sa...

Vilken jättefin kalender... har funderat några år på att göra en sån jag också, men motivationen har liksom trytit...