fredag, september 11, 2009

Nu längtar vi efter älgjägaren

Nu börjar vi faktiskt att längta efter Magnus här hemma. Det har varit jätte skönt och mysigt att vara ensam med Frank den här veckan men det räcker med 7 dagar, nu vill vi kramas med pappa Magnus igen.

I morgon åker Frank o jag till Tärnsjö för att hälsa på Linda m. fam och spana in deras nya hus. Det ska bli roligt. Där stannar vi tills på söndag. Linda skulle visst bjuda oss på trerättersmiddag, det ser jag fram emot. Jag gissar att förrätten blir något med kantareller, vi får se om jag har rätt.

Klockan tre ska jag hämta två barn på dagis. Frank och lilla Rut. Ruts mamma skulle ev. bli lite sen och frågade om inte Rut kunde få hänga på oss hem, sedan skulle Karin bjuda oss på risotto. Gott!

Nu ska jag göra det sista innan det blir dags att hämta barnen.

Inga kommentarer: