måndag, september 28, 2009

Föräldramöte, Idol, Tre kronor och Skilda världar

Vi sitter och tittar på Idol. Jag tror att killen som sjung Hurtful åker ut, ingen kan väl sjunga som Erik Hassle??!!

Jag kom hem till prick åtta då jag varit på föräldramöte på Franks dagis. Jag är verkligen nöjd med fröknarna där och glad över att vi bytte dagis. I vilket fall som helst så fick jag på hemvägen reda på att de spelar in just Idol på Kvarnholmen, som ligger om man fortsätter på vägen förbi oss i några 100 meter. Det var för övrigt även i de lokalerna som de spelade in avsnitt av Tre kronor och Skilda världar, om ni minns de serierna?

Och ja just det, första säsongen av Big Brother spelades in på den plats där vårt hus står nu. Snacka om att Finnboda och Kvarnholmen har stått för stor kvalitetsunderhållning under årens lopp.....

1 kommentar:

Helene Taflin sa...

Beverly Hills - Finnboda... sak samma!