tisdag, september 15, 2009

Batmankalasfunderingar

Frank har haft en längre period nu då det mest bara är Batman, sjörövare och Star Wars som gäller. Han fick en Batmandräkt för några veckor sedan och jag tror att han har haft den på sig en stund varje dag sedan dess. Den har redan spruckit i sömmarna.

När han fyller år har han önskat sig ett Batmankalas och då är det klart att han ska få det. Jag har redan börjat klura lite och hittade några roliga saker på Ica i Tärnsjö av alla ställen.

I år så blir det bara "stora" barn på kalaset och barnens föräldrar ska få stanna hemma. Jag tror det blir lugnast så. Sist vi var på 4- års kalas och Magnus och jag var med så kände vi oss bara överflödiga. Tänk att barnen har blivit så stora nu!!

Jag har lovat Frank att Jokern ska komma på kalaset, med vitt ansikte och grönt hår- precis som i Franks Batmanfilmer. Vi får väl se om det blir jag eller Magnus som får äran att spöka ut sig. Roligt ska det bli i varje fall!!

Innan jag fick barn så tänkte jag mycket på hur roligt det skulle bli att få ordna barnkalas, och nu när Frankie blivit så pass stor så blir det bara roligare och roligare!! I LIKE!!

Ha det gott!

1 kommentar:

Helene Taflin sa...

Vad spännande med batmankalas... Här hemma existerar det mest bara princesskalas eller möjligen hello kitty