torsdag, september 17, 2009

Jag och min tvåa

Hej

Jag har hoppat in och vikarierat på en skola i några dagar. I en årskull som är helt ny för mig, nämligen i en tvåa. Jag har aldrig praktiserat eller jobbat på lågstadiet förut men som jag känner det hittills så är det bara roligt. Tydligen så är klassen som jag hoppat in i en väldigt jobbig och stökig klass men som jag tycker har väldigt mycket charm. Jag har dessutom ingen annan tvåa att jämföra med, så vad vet jag? Jag tror i varje fall att eleverna i den här klassen uppskattar att det kommer in en glad och påhittig lärare som ännu inte ledsnat på dem....

KRAM

1 kommentar:

Helene Taflin sa...

Katarina: Hmmm, du är inte dum du… lika vantar,samma färg, alltid. Ska tänka på det nästa gång dt är dags att köpa vantar (om typ 3 veckor så där)…