tisdag, oktober 07, 2008

Röda naglar på en snart 3-årig pojke

I går ville Frank äntligen ta bort det röda nagellacket som jag la på för en vecka sedan. Tyvärr hade jag inget aceton hemma så det sitter fortfarande kvar på hans naglar- så där osnyggt bortslitet liksom.... Så här fina var vi då det var nygjort:






Här är en bild på de stolta Lidingöloppslöparna som besökte oss förra helgen:



Och här är en bild på hur glad Frank blev efter att ha bajsat på pottan och äntligen fått det paket som legat o väntat på honom så länge:



Min lilla älskling. Snart fyller han tre år. Tänk vad tiden går! Franks tre födelsedagar kommer att ha firats i tre olika lägenheter så det är lätt att skilja dem åt. Hans första firade vi i vad vi kallar den gula lägenheten på Astrakangatan 77, hans andra firade vi i huset bredvid i en likadan lägenhet, men mycket fräschare och nu den tredje kommer vi att fira här. Här i Finnboda i den lägenhet som egentligen känns som vårt första riktiga hem sedan Frank föddes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter på jobbet och slöar lite... åsså hittar jag min kille på din blogg... då känns dsgen mycket lättare. Tack för att ni tog hand om dom... de verkade mer än nöjda.

Frank och jag sa...

Till Helene!

Som sagt- det var bara ett nöje. Båda är mkt trevliga o lätta att ha å göra med.

Alltid en överraskning då man hittar sin kille på ngt konstigt ställe-.......*skratt*