torsdag, oktober 16, 2008

En vanlig mysig torsdag

I dag hämtade jag Frank på dagis klockan 14. Då får vi till Järnia och hämtade två limegröna Tubtrugs som jag beställt där. De är till Franks rum att ha grejer i. Tubtrugs är grymma grejer- man kan ha dem till allt. Jag har 3 stycken i tvättstugan/ toaletten också. Perfekta att ha tvätt och andra toalettartiklar i. På uteplatsen har jag två röda som jag förvarar Franks leksaker i.

Vet du inte vad en Tubtrug är? Då är det mest synd om dig, annars gå in här och kolla in vad det är jag snackar om!

Klockan 15 var vi bjuden hem till dagiskompisen/grannen/polaren Walter för lite lek tillsammans med en annan dagiskompis/granne Olivia. Två timmar spenderade vi där, sedan gick vi hem och undrade hur vi skulle göra med köttfärsen som jag tinat. Då kom jag på den smarta idén att ringa till Rebekka och höra om vi inte skulle laga middag tillsammans. Sagt o gjort. Rebekka, Frank o jag satt i soffan och pratade medan killarna fixade maten. Skönt! Sedan avnjöt vi en god middag tillsammans och kom på att så här borde vi göra oftare.

I kväll har Magnus och jag packat våra väskor. Magnus sina jaktgrejer och jag lite kläder till Frank o mig.

I morgon ska jag först jobba och sedan hämta Frank och ta 17-tåget till Sundsvall.

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck på SPOTIFY (Världens bästa "program"!) Orkar inte förklara nu vad det är men det gör att jag kan lyssna lagligt på hur mkt musik som helst!!!!!!!!GRYMT!!

Ha det gott alla och kanske att vi ses i helgen. Risken är stor om ni bor i Stöde mindre risk för er som bor i Hässelby, tyvärr....

Inga kommentarer: