söndag, oktober 12, 2008

En helg med firande

Nu blev det tomt här hemma. Mamma, pappa, Lena och Göran har åkt tillbaka till Stöde. Det blir alltid så tomt när man haft besök en längre tid.

I går firade vi Franks tredje födelsedag tillsammans med släkten. Mormor o morfar, farmor o farfar, faster Sara och Anders. Det var en mysig dag o Frank trivdes som fisken i vattnet. Det syns hur mycket han tycker om sina nära o kära, han blir så glad så fort de kommer och hälsar på.

Jag ska lägga ut lite bilder o berätta mera om helgen då jag får tid. Nu ska vi ut hela familjen. Det är gårdsloppis här i Finnboda i dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Frank på 3-årsdagen!!!

Frank och jag sa...

Åh, Tack tack hälsar Frank!

Anonym sa...

Oj oj vilken fest i dagarna 3 hoppas att födelsedags barnet har vilat igen sig efter allt ståhej.Vi som kommer från landet tycker att det har varit väldigt roligt att få träffa så många trevliga gratulanter samt god gemenskap.Jag tycker att det är ett mycket fint område runt Finnboda fina cykel vägar Frank och jag har provat vägarna på cykel dom övriga tycker om att gå.TACK från oss Binge

Anonym sa...

Grattis till Frank på 3-års dagen!! kraammm / Maria, Anders å Cassandra