fredag, oktober 24, 2008

Gamla minnen och nya bekantskaper

Men tror ni att det var ROLIGT att träffa gamla grundskoleklasskamraterna i går då?

JA, det var det. Det finns så många undanskuffade minnen som kommer till ytan då man träffar människor man inte sett på länge- och dessa minnen kan man prata och skratta åt länge, länge! En och annan gammal bekännelse kom också fram och häftstift och målarrumstortyr bland annat....

Anna Maria Espinosas releasefest var även det en trevlig tillställning. Det var jätteroligt att träffa Anna. Hon tyckte att jag fått en mörkare röst och att jag lät precis som mamma Gunilla nu. Ngn annan som har tänkt på det?

Annas uppträdande var jättebra och jag måste säga att även fast skivan är bra så låter hennes röst ännu bättre i verkligheten! Jag blev imponerad! Under uppträdandet så sa Anna att hon tyckte att det var roligt att alla var där- till och med hennes gamla fotbollslag från Stöde d.v.s. Frida och jag... *skratt* Nåväl, kul var det i varje fall.

I kväll är Magnus på grabb-musik-kväll där de skulle behandla ämnet "Covers som är bättre än orginalen" Förra gången var det "Topp-tio-bästa-låtar" som var ämnet. Jag får besök av Rebekka som också är singel ikväll eftersom Patrik också ska på musikkvällen. Vi får se vad vi hittar på. Kanske blir det Kinamat för hela slanten?

Ha en trevlig fredagkväll där ute i världen

Inga kommentarer: