måndag, september 29, 2008

Efter helgen kommer veckan igen, tyvärr

Måndag igen. Helgen tar slut så fort- alldeles för fort. Särskilt eftersom vi haft en så roligt o mysig helg. Lördagen var skön eftersom vi kom igång så bra med träning redan klockan 10, sedan fortsatte dagen i ett skönt tempo utan stress och framåt kvällen kom besöket som livade upp lördagskvällen. Söndagen var lite slöare. Vid ett-tiden skjussade vi in Håkan o Peter till stationen och fortsatte sedan till Hässelby för att fira Franks kompis Wilma som hade 3-års kalas.

Det var ett roligt kalas. Jag fick äntligen träffa lille Fredrik och hans mamma Madelene som jag inte sett på så lång tid. Det var sååå roligt. Vi måste ses snart igen Madelene. Jag saknar de där små turerna som Frank o jag gjorde hem till er lite titt som tätt när vi bodde i Hässelby.

Söndagen avslutade med mat på en thai-restaurang i Sickla och sedan somnade hela familjen i sängen mätta och nöjda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar tänka som en luffare tänkte när han stiger upp i ladan på måndag morron , jaa de lider mot helg.Han har ju rätt vips så är det lördag.Binge

Anonym sa...

Mmm saknar dem också. Ibland kommer jag på mig själv på en helgmorgon att kika ut genom fönstret för att se om du och Frank är ute och går med Inka. Kram! Madelene