tisdag, juni 10, 2008

Match match match

I kväll smäller det!
Sverige- Grekland
Spännande!

Men jag har inga förväntningar, vill inte bli besviken, bara det blir en bra och spännande match är jag nöjd, eller?

Har sett de flesta matcher hittills och har då bara önskat mig BRA fotbollsmatcher, slutresultatet har inte spelat ngn roll men allvarligt talat, annat lär det bli i kväll men jag försöker ändå inbilla mig att det viktigaste är att det blir en bra match- mest för att slippa bli besviken kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å min bror har dragit igång ett familjetips, så här är det viktigt med alla resultat! Vi har fyra rätt hittills! :-) Madelene

Frank och jag sa...

Till Madelene!

Låter ju skoj, det hade jag velat göra i vår familj också!

Fyra rätt hittills, bra gjort!

Jag planerar att besöka er snart.
KRAM