måndag, juni 16, 2008

Fattigt med bilder

Jag har varit lite snål med bilder den senaste tiden. Men det finns några orsaker till det. För det första så glömde jag kameran i Falun förra helgen, men svärmor var snäll och skickade hit den rätt så omgående *tack för det* Sedan så tog det slut på batteri och ingen har kommit ihåg att sätta den på laddning.... Och till sist så har jag jobbat rätt så mycket samt att jag läser en somamrkurs i Uppsala. Som ni förstår- fullt upp!

Ska lägga in lite bilder ikväll tror jag...

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej å hå!Tiden går fort när man har mycket att stöka med.Att glömma har med åldern att göra,eller att det finnes så mycket prylar, så man vet inte hur man skall göra för att intet glömma, eller vart man lagt nyckeln eller kameran inte lätt.Jag hängde en nyckel på en ny plats i lördags,det går inte,vi sökte nyckeln flera timmar ,byxfickorna in och ut.man skall inte byta plats.Binge

Anonym sa...

Hej hej,
hoppas ni har det bra. Själv jobbar jag min första natt efter 3 månaders ledigt....känns lite tungt men det blir nog bra.
Jaja, hoppas ni får en härlig sommar iaf.
Vem vet vi kanske se ngt.
Kram // Helena

Anonym sa...

Halloj! Tack så hemskt mycket för present till Tilde, det hade vi kunnat tagit när vi träffas någon gång, Gunilla kunde ju kommit och fika ändå. Det var i allafall en toppenpresent! Har en sådan dag när jag saknar alla mina gamla kompisar idag, var jättelänge sedan vi sågs känns det som och länge sedan man såg Frank, man hinner inte med sig på samma sätt nu när man har barn har jag märkt. Men vi måste komma in och säga hej i allafall när vi bilar söderut. Saknar att sitta och surra en stund! (Är också jäkligt less på att bo hemma hos mamma och pappa, du vet hur det är ibland!)Sköt om er! Kram kram

Anonym sa...

Hej! Vad mysigt det var idag, kul att vi kan ses om det så bara är för några timmar. Är glad att jag har dig. Kram Linda