måndag, juni 02, 2008

Ett pizzaöverseende bibliotek

Sitter återigen på Dieselverkstaden i Sickla. För er som inte vet så är det ett ställe i stil med Kulturhuset där café, blandas med böcker och andra aktiviteter. I det här biblioteket får man både dricka kaffe, prata och äta pizza om man så önskar. Ett modernare bibliotek med lite andra tankar.

Den här veckan ska jag försöka avsluta mitt skolarbete så att även jag hinner med några dagar semester innan vikariatet på Danvikshem drar igång.

TREVLIG MÅNDAG TILL ALLA DÄR UTE!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, så det var däeför du inte svarade hemma i telefonen, misstänkte att det var något bibliotek som fått den äran! Hörs!
Madelene

Frank och jag sa...

Hej Madelene!

Vad roligt att du ringt- synd att jag inte var hemma- hade jättegärna velat prata med dig!

Anonym sa...

Kul att se en massa bilder! Ska också lägga in lite bilder idag tänkte jag. Ni verkar ha haft jättemysigt när Linda var där, nästa gång måste jag också vara med, saknar er sååå mycket! Sådana vänner som man kan prata om allt med växer inte på träd! Kommer du till Stöde nåt i sommar?! Vi funderar på att kanske hälsa på när vi bilar söderut i mitten på juli eller på vägen hem i slutet på juli, får kolla om ni är hemma och så! Kram kram

Frank och jag sa...

Till Anette!

Ni måste ju bara komma förbi då ni åker på semester. Jag ska ju jobba hela sommaren så vi kommer troligtvis att vara hemma!

Visst är det så med kompisar. Vi styr upp ngt framöver! Jag har planer på att komma hem ngt framöver- men när kan jag inte säga... då måpste vi träffas. KRAM