fredag, juni 12, 2009

Frank filuring"Strömavbrott på toa"

Vi fick strömavbrott i dag vid 18- tiden. Frank undrade varför skrivbordslampan släcktes och jag försökte förklara det där med strömavbrott. Att ingenting fungerar utan ström och att det måste ha blivit fel någonstans som någon måste laga innan strömmen kommer tillbaka.

Vi sitter vid matbordet med tända ljus och spelar spel var på Frank blir kissnödig. Han vet att lyset varken fungerar i köket eller i hallen men frågar, när han är på väg för att slå en drill i mörkret, om det möjligtvis kanske finns strömming på toaletten?

Så gulligt, man förstår ju precis hur han tänker, eller hur?!

1 kommentar:

Helene Taflin sa...

Jag läste upp för Pether ditt svar på bloggen ang. att du tyckte att han kunde sponsa mig med ett sånt kit. Han svar var något överraskande: "jag men det kan jag väl göra. Ett par nya skor har du ju fått i morsdagspresent redan (men inte provat ut modellen ännu)så vi kan åka och kolla på en ipod nano om du vill ha det". Självklart ska du också få lite leksaker.

Han shoppade för ett par veckor sen nån super-duber löpar klocka för dryga 2000:-, så han tyckte jag också skulle få nån leksak!!!

Så vi får väl se... jag älskar ju elektronik-prylar...

Har du Ipod nano 8 GB eller 16 GB?