tisdag, augusti 12, 2008

Ordningen är återställd

Ordningen är återställd- eller egentligen borde man väl säga oordningen, Frank är hemma igen. Den där kramen som jag skrev om i tidigare inlägg var UNDERBAR. När jag fick syn på Frank på parkeringen på Gävle bro där jag mötte upp dem så blev jag så glad att tårarna kom fram. Han sprang lika glad mot mig och sedan kramades vi länge och hårt! Det var så mysigt ska ni veta!

Jag hade önskat att jag hade kunnat vara ledig i några dagar nu men tyvärr så har jag tenta den 20:e så Frank måste gå på dagis så att jag får plugga. Tråkigt, nu när jag har längtat efter honom så mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

H�r �r ordningen �terst�lld men ack va tomt det blev l�ngtar redan efter mormor �lskling!!Har plockat 5 liter hallon och frusit in med tanke p� vintern samt att Frank �lskar hallon.Har sett fotbol p� TV bra spel av de svenska tjejerna.Kramar fr�n en alldeles ensam mormor

Frank och jag sa...

Hej mamma

Jag missade matchen totalt- det var synd eftersom de vann. När Frank inte var hemma gick OS på dygnet runt här hemma men nu är det andra bullar som gäller!

Bra att du har plockat hallon- det gillar både Frank o jag.

Kram o tack igen