torsdag, augusti 14, 2008

Det är ingen vanlig dag....

..för det är Kattis födelsedag (Melodin som Linda framförde så vackert för mig i telefonen)




Tack för alla sms och fina sånger i luren som inkommit under morgonen på min 29:onde födelsedag.

De är roliga att få men medför att jag börjar längta efter alla vänner och släktingar som inte bor i min närhet. Det var det bästa med födelsedagen förut- att man fick träffas och att jag fick bjuda på något gott! Jag saknar den där känslan av att man fyller år och det liksom ramlade in lite sporadiska besök genom dörren fram mot kvällskvisten. Mamma och pappa förstås, Lena o Göran (och alla 3 pojkarna om man hade tur), brorsan och hans familj, mormor och Ingvar med en vacker bukett från deras trädgård, Viveka (som oftast ringde samma dag från stan o undrade vad jag önskade mig- det är roligt att få sånt man önskar sig), faster ibland och förstås alla fina kompisar som bodde i Sundsvall då jag bodde där, svägerskan Sara med kille, Mia Doode, Linda, Anette och kanske ngn fler om man hade tur!! Det var tider det.

Numera är det Franks födelsedag som är höjpunkten och min känns inte lika viktig även fast det förstås livar upp med ett och annat besök!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis på födelsedagen!!!!
Hoppas dagen blir fin =)
Kram // Helena

Anonym sa...

Grattis, grattis! Hoppas dagen varit bra.