onsdag, augusti 20, 2008

Godkänd eller ej?!

Tentan är avklarad. Det gick bra. Det kändes som om jag kunde allt...utom hela sista frågan som låg på 40 poäng (!)

Jag hämtade Frank på dagis direkt efter att jag kommit från Uppsala. Valters mamma var också där för att hämta Valter så grabbarna fick leka tillsammans en stund innan vi gick hem till Rebekka för att äta glass och beskåda den nya fina soffan. Rebekka och jag satt och pratade en stund medan Frank lekte med nya polare i lekparken. Skönt att ha lekparken så nära att man kan fortsätta umgås även fast Frank vill leka.

Just nu sitter vi och tittar på Project Runway på tv. Bästa serien för tillfället.

Och ja just det vi har börjat med väggmålningen på Franks rum!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis skönt att tentan är gjord!!!!

Anonym sa...

inte anonym det var ju Lena som skrev det

Frank och jag sa...

Hej moster!

Skönt men nu är väntan på svaret det viktiga!

/Katarina