torsdag, september 27, 2007

Jag är ingen kvinna


Fick ett roligt mail från en kompis angående mitt förra inlägg som bekräftelse på att det är fler än jag som inte tycker att IDOL- Knut är snygg. Så här stod det i mailet "Då kanske du kan ingå i skaran, fick ett mess av en kompis igårkväll: "Jag har nu fått klart för mig att jag inte är en kvinna, för i kvällstidningarna står det att hunken Knut är alla kvinnors favorit...
Vi är fler som inte gillar Knut..."

Det var då jag förstod det. Jag är inte kvinna ännu, jag är fortfarande en flicka och det glädjer mig. Det låter så trist att vara kvinna och så mycket roligare att vara flicka...Tack Aftonbladet för den glädjande nyheten! Å alla flickors vägnar så skriver jag de förlösande orden en gång till: KNUT ÄR INTE SNYGG, det tycker i varje fall inte vi flickor. Finns det fler kvinnor som läser min blogg som nu börjar inse att ni också fortfarande är flickor?!
LÄNGE LEVE FLICKORNA!!!

2 kommentarer:

Smurfan sa...

När jag läser din blogg inser jag att jag är nog en "flick-kvinna". För jag tycker Knut ser manlig ut på ett ful-snyggt sätt. Men jätte snygg är han ju inte.

Smurfan sa...

Det är ju ingen riktig snygging med i årets Idol, men Mattias är den snyggaste av årets deltagare. När det gäller sången så tycker jag att Andreas & Michel är de bästa.