onsdag, september 26, 2007

IDOL- då bloggar jag

Sitter och tittar på idol där det är killarnas tur att sjunga och funderar över om detta är det bästa som Sverige har att uppbåda? Jag tycker bara att det finns två hyfsat intressanta tävlande med, det är killen med det långa bruna håret och den rakade med en likadan röd kaptensbindel som jag hade en gång i tiden , vi får se hur det utvecklar sig under vägen. Jag tycker det är konstiga låtval som de tävlande har också, såg de aldrig på Fame Factory och lärde av Bert? Man ska ta låtar som publiken kan ta till sig och känner igen och inte några tråkiga, trista, halvsvängiga bitar, fy jag somnar....*snark*

Jag diggar Gynning och Berg- jag tycker de har gjort ett bra jobb hittills. Visst kan Gynning vara lite skrikig ibland men hellre en sprallig tjej än en stel och stakande Mogge som hade jobbet förra året.

Onsdagens idol duger till att ha i bakgrunden då man bloggar, med stopp för två pauser då killarna ovan sjunger, men inte som självgående underhållning i en hel timme. Så jag lär väl blogga en halvtimme till då om jag inte ska gå och fixa lite kvällsfika innan Grey's anatomy förstås för då sitter jag klistrad.

Och PS så snygg är ju inte den där Knut

Inga kommentarer: