fredag, oktober 09, 2009

Fredag med lite shopping och lite bakning

Ni har vi alla jobbat klart för den här veckan. Jag har varit på en högstadieskola och tampats med en massa arroganta åk 7 elever, så det blir verkligen skönt med helg!

Jag hämtade upp Frank på dagis vid tre och då åkte vi direkt till Sickla köpkvarter för att kika lite och för att jag lovat Frank en Star Wars ryggsäck som jag sett på H&M. Vi hittade ingen ryggsäck men vi tog en mysfika och köpte ett Spidermanhalsband. Det blev en mysig liten tur.

I kväll har vi bakat mini cupcakes till Franks kalas. Det är ju på söndag och vi har en kille som verkligen längtar tills dess. Jag hör precis nu att han ligger och hostar i sängen och jag hoppas verkligen att han inte blir sjuk tills dess. De sa nämligen på dagis att de inte känt igen honom riktigt under förmiddagen, att han hade varit lite grinig och sjålig som han inte brukar vara. Vi får väl se.

Nu kikar vi på Idol, gud vad många som sjunger falskt i de lägre registren, eller hur???

Inga kommentarer: