torsdag, maj 14, 2009

En torsdag med skoj på agendan

I dag är det FÖRSKOLANS DAG på dagis, mellan 15- 16.30 är vi välkomna till dit för medhavd picknick och dansuppträdande av 3- 4 års gruppen. Förra året följde faster Sara med mig dit, den här gången skulle ev. Magnus med men det visade sig i sista sekund att han tyvärr inte kunde komma ifrån.

Efter dagis har vi sedan bjudit hem Walters familj på lite grillat. Anna (Walters mamma) och jag ska sedan ta cyklarna in till Södra Bar för att umgås och lyssna på Anna Maria Espinosa som skall sjunga, en annan mamma Jenny sluter också upp med oss. Det ska bli kul, enda problemet är att jag inte vet vad jag ska ha för skor på mig...... Jag skulle ha haft ett par nya sommarskor.

Hur ser er torsdagkväll ut?

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vad mysigt det låter....
Här är det fortfarande kallt....burr.....
Själv ligger jag nedbäddad med kräksjuka. Tuva körde tis-ons, så nu var det min tur. :(
Ha en trevlig kväll!
//H

Helene Taflin sa...

Själv har jag jobbat ikväll. Dock en lugn kväll på akuten i sundsvall... jag har lyckats rädda alla som kommit in :-) Hoppas ni får en mysig kväll!!

Cecilia hälsoinspiration sa...

Hoppas att ni hade trevligt! Själv jobbade jag hela kvällen och däckade sedan i soffan när jag kom hem :)