måndag, juli 14, 2008

Franks filuring

Vi sitter och äter en härligt god grillmiddag med Patrik o Rebekka på uteplatsen. Magnus o Patrik har styrt upp middagen. Rebekka, Frank och jag sitter i gräset på en filt utanför vår uteplats och dricker varsin sommardring med tilltugg.

Middagen består av grillad lax, grillad sparris, grillade champinjoner, en varm färskpotatissallad med färska öter och ärtskott, tryffelaioloi och fetaoströra. I vilket fall som helst så frågar jag Frank om han vill ha lite grillad sparris, varpå han svarar- Nej tack, jag gillar melon...
MELON, hur tänkte han då egentligen börjar man undra???? Ngn som vet kopplingen???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lungnet före stormen! Vad jag hört åker Mikael med familj till huvudstaden i morron Tisdag,Alva med sin bror Vilgot, länktar nog att få träffa sin kusin Frank, eller flank som vilgot säger.Hoppas att ni alla får en trevlig samvaro.Kattskötar Binge ...

Frank och jag sa...

Hej Kattskötaren

Kvällen har varit mysig och barnen har lekt o kivas om vartannat- precis som de brukar:)

Nu sussar de gott efter lek i lekpark, bad och mat och bus.

Hoppas katten fått mat

KRAM
ALla hälsar