onsdag, maj 07, 2008

Utan kabel inga bilder

Jag hade tänkt lägga ut ite bilder i dag men nu kan jag inte hitta usb-kabeln till kameran för att överföra bilderna *suck* Jag har för mig att jag packade ner den till Kreta men kan inte hitta den i packningen. Jag ska leta vidare ikväll.

Nu klockan 14 ska jag iväg till Danvikshem för "inskolning" inför sommaren. Det ska bli roligt. Det som känns jobbigt är att Frank ska vara på dagis ända till klockan 17, så länge har han aldrig varit förut. Jag hade jätteångest i morse och igår kväll på grund av det. Jag tycker synd om honom som ska vara där så länge, men å andra sidan så finns det ju barn som är på dagis så länge varje dag, men jag vill ju vara med min lilla killa så mycket som möjligt. I dag hinner jag inte träffa honom innan han somnar heller eftersom jag ska jobba till 21- och det är jag inte van. Jag brukar ju hämta FRank 15 på dagis och få hela eftermiddagen och kvällen men honom. Jag och Frank är båda bortskämda på det viset.

För mig tar det bara 5 minuter att gå till Danvikshem och då passerar jag Franks dagis på vägen. Helt perfekt att ha jobbet så nära!

Kram och hej

Ni får tråna efter lite utlandsbilder ett tag till !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, förstår din ångest!!! Bra dock med så nära till jobbet. Hoppas det blir bra där, var på intervju där för ett sjukgymnastjobb för många år sedan, men tyckte det var för gammalt och stelt i organisationen, men det var ju för ett fast jobb. Sommarjobb blir säkert jättebra! Ja, ingen bebis här ännu som du förstår...
Kram! Madelene