tisdag, maj 27, 2008

En kaffe i solen

Vad roligt med kommentarer från mormor i Fränsta- antar att du fått experthjälp från ngn i Jönssonligan?

Här i Stockholm skiner solen och det är riktigt varmt. Kära Linda är fortfarande här så vi lämnade Frank på dagis och sedan gick vi upp till Danvikshem där jag visade runt henne lite. Hon tyckte att hela stället var väldigt imponerande och uttryckte nästan en vilja att bo där då den dagen var kommen :)

Nu ska vi ta med kaffekoppen ut till solen innan jag måste sätta mig med skolarbetet en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla har vi varit små.Va kul när någon bardomskamrat kommer på besök.DE var i min ungdoms fagraste vår, hade gått å läst å man var sjutton år, livet de leker som det bara kan uti......Om jag inte mins fel så låter den sisådär med Sven Ingvars.Mys när livet är ungt.Binge