måndag, maj 19, 2008

Riktigt coola tapeter

Igår tapetserade vi vår kontorsdel. Vi åkte till Måleributiken i Alvik och hittade två tapeter som vi båda gillade, efter lite funderingar bestämde vi oss för en orange och rosa tapet med djungel, lejon och elefanter (låter konstigt förstår jag..) Den är rätt så extrem men det blev kanonbra. När man ska tapetsera så liten yta så är det roligt att ta ut svängarna lite. Frank gillade också tapeten- inte undra på eftersom det var, ja just det, TIGRAR på.


Frank har varit lite krasslig hela helgen och i går så ville han inte leka någonting själv. I dag är jag hemma med en hostig Frank. Jag kan inte låta honom gå på dagis med en sån hosta som han har.

Ska ta några bilder och lägga ut- i varje fall på tapeten eftersom helheten inte är klar ännu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Kul som vanligt att läsa din blogg! Men jag vill gärna se lite fler bilder från nya lägenheten :0)

Jag har äntligen skrivit lite nytt i min blogg, efter si sådär ett halvårs uppehåll *ler*

kram

Frank och jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

test test

Anonym sa...

Hej, tror vi ringer om varandra... Låter ju skitbra med tapeten, ska bli kul att se.
Längtar efter er/kram Linda