torsdag, maj 29, 2008

Linda, kom tillbaka!

Jag har precis vinkat av Linda. Det känns så himla tomt nu och jag längtar redan efter henne. Det har varit så OTROLIGT mysigt att ha henne här. I dag satt vi bara på uteplatsen och pratade hela förmiddagen och jag ville bara inte att hon skulle åka hem. Jag var till och med tvungen att fälla några tårar då hon klev på bussen- så ledsamt var det och så mycket tycker jag om och saknar henne.

Jag ska lägga ut lite bilder från veckan som varit. Jag har varit dålig på att uppdatera med bilder här på bloggen den senaste tiden- men det är bara för att jag gjort så mkt andra saker.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Stöde! Ikväll spelar Stöde hemma mot Selånger,kan bli en bra martch.Som det ser ut blir det en fin kväll.Stöde har ett bra lag med många duktiga spelare Carlsson,Bergman,Sjölander,Eriksson,mm.Binge tippar 8-1.

Frank och jag sa...

Till Binge!

Ute på helt fel dag fick jag rapport om. Match ikväll istället. Vitsigt resultat 8-1, en sådan uklassning kan väl aldrig vara att vänta?

ser fram emot matchrapporetring ikväll!
HEJA STÖDE!

Anonym sa...

Matchrapportering: Stöde spelade enligt prognosen,om inte matchen tagit slut.. har nog Stöde vunnit med 8-1.Nu blev slutresultatet 4-1 bra spel med ribbskott samt att två hörnor gick in.Binge som satt på norra läktaren.

Anonym sa...

Hej min vän, ja det var verkligen mysigt att vara hos er. Hemresan gick bra men det kändes trist att lämna er. Försökte komma in på min blogg för att uppdatera lite, men nu är det så där konstigt igen, kommer inte in...
Må så gott i värmen//Kram Linda