tisdag, maj 31, 2011

Roliga dagar

Vilka härliga dagar vi har haft det den senaste tiden. Förre helgen var Linda här på besök. På måndagen därefter kom svärmor och stannade till onsdag f.m. och på onsdag kväll kom min mamma hit. Mamma kom för att gosa på lillebror och Frank men även för att sitta barnvakt på lördag då Magnus o jag var bjudna på 40- års kalas. Hela lördagen blev förresten en riktigt skön dag. Magnus och jag tog med oss Jack och spenderade dagen på stan med lite shopping till Magnus och en lugn lunch tillsammans medan Frank och mormor var ute på egna äventyr.

40- års festen hölls ute på Rosenhill på Ekerö och det var min granne Catrin och hennes kompis som ordnande den. Vi var 8 grannar från Finnboda som var bjudna och tjohej vad roligt vi hade det. Vi pratade, dansade och sjung så det stod härliga till! Så roligt var det länge sedan jag hade, bussen hem gick klockan 03:00 och fram tills dess hade jag inte haft en enda tråkig sekund!

På söndagen firades morsdag och eftersom min mamma var här så fick jag chansen att ge henne ett litet paket och en stor kram- det kändes härligt! Frank hade varit med mormor i SIckla och fixat både paket och tårta till sin mamma på morsdag, det gillades av både sonen och mamman ;) Av Magnus fick jag dessutom ett par Odd Molly solglasögon så jag blev riktigt uppvaktad denna gång.

Nu blir det lugnt i några dagar innan vi åker upp till Sundsvall för att gå på Jonny och Disas bröllopsfest.

Inga kommentarer: