onsdag, mars 23, 2011

Lillebror växer

Ja, visst har han växt de senaste två veckorna. Han är inte lika
päcklig som då han kom till världen. Han äter, bajsar, kräks och
mår gott.

Idag började vi dagen med att lämna en glad och nöjd storebror på
dagis. Allt har verkligen fungerat bra trots att Magnus började jobba
igen i måndags. Frank har lugnat ner sig betydligt och hittills är
det inte alls jobbigt att vara tvåbarnsmamma! Det är faktiskt bara
härligt och jag njuter så mycket då jag sitter i soffan och har
varsin grabb på varsin arm. Mina fina pojkar tänker jag då och är
så glad över att jag har dem (och Magnus också för den delen).

På bilden ligger lillebror på katttäcket som vi kallar det. Det hade
jag då jag var liten och är perfekt tjockt och mjukt för en liten
nyfödd att ligga på. Gos gos!!

Inga kommentarer: