onsdag, augusti 11, 2010

På fredag får jag återse guldklimpen

Magnus och jag kom precis tillbaka in efter lite kvällsfika hos grannarna i huset mittemot, Karin och Martin. Det är mysigt att dricka lite te och umgås med trevliga människor en stund på kvällskvisten (även fast Martin mest var trött ;)

Nu är det bara en dag kvar tills jag åker upp till Frank. Han har börjat längta efter oss nu och därför längtar jag ännu mera. Jag åker med Y-buss på fredag och har tagit två semesterdagar och kommer troligtvis att stanna ändå till torsdagkväll. En veckas ledig igen, vad bortskämd jag är!

Jet ska bli mysigt att åka upp till Stöde. Den här gången hoppas jag att hinna med att träffa lite folk, plocka svamp och bär, och bara mysa- kanske sova en natt i stugan?

Må så gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är trevligt med grannar som vill titta förbi en sväng!
Vi var nog båda väldigt trötta, vi är snart i form igen!
/Karin

Anonym sa...

Du verkade inte trött Karin- bättre skådespelare än din sambo kanske ;)

/Kattis

Anonym sa...

Varför lämnar du inte någon kommentar från Stöde, är nyfiken på hur det går på fotbollskolan och vad Ni för övrigt har gjort för någonting
Hoppas Ni har det bra uppe i Stöde.
Hälsa gjänget uppe i Stöde.

Geruvrisgubben