onsdag, april 11, 2012

Premiärtur på cykeln

Idag har jag känt mig lite hängig och haft ont i magen. Detta glömdes dock bort när jag fick komma till grannen Catrin på kaffe och nybakade bullar. Vi tog därefter en cykeltur med våra barn efter att jag hämtat Frank på fritids vid tre.
Detta blev Jacks första tur i cykelsitsen bakom mig och han verkade gilla det. I det gråa men ganska ljumma vädret cyklade vi längst med vattnen bort till Saltsjö kvarn. Där stannade vi till vid en liten lekplats (se bild) innan vi cyklade vidare.
Här hemma fick vi sedan middagssällskap av Catrins båda döttrar, Idun och Säva.
Nu när barnen har somnat sedan en tid tillbaka ligger jag i soffan med min magvärk och ska strax gå och lägga mig. Magnus spelar Playstation så han är inte mycket till sällskap för tillfället.
Godnatt.

Inga kommentarer: