måndag, april 30, 2012

En rolig helg

Vilken bra helg det har varit. I fredags var jag ut med Ina, Borga samt Borgas vän Emelie. Jag stressade och mötte upp dem vid 19:30 på Ciao Ciao på Kungsgatan. Vi käkade och snackade och skrattade. Så himla mysigt och roligt var det att sitta där lite tillfixad och prata med tre roliga tjejer. När de stängde på Ciao ciao tog vi oss in till söder och dansade på Marie Laveau. Jag var inte hemma förrän efter 03:00 och en kväll som denna fyller en verkligen med energi. Precis vad jag har saknat. Förhoppningsvis blir det flera framöver.

Lördagen och söndagen spenderades hemma fixandes på uteplatsen och lekandes ute i det härliga vädret. Både Frank och Jack är två riktiga utekillar som gärna är ute från morgon till kväll. Jack går mer och mer och Frank har springer eller cyklar mest. Frank fick en större cykel i helgen, en 20" Crescent, som vi köpte på Blocket. Perfekt. Frank gillade den jättemycket.

Idag måndag har vi cyklat till Sivkla och ätit lunch, jag och grabbarna och resten av dagen spenderade vi ute i parken.

Just nu fixar Magnus middag. Jag söver ner Jack och Frank är ute och sparkar boll.

Trevlig Valborg på er alla.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: