söndag, april 22, 2012

På väg hem

Vi har varit i Falun sedan torsdagskväll. I fredags var vi på Magnus mormors begravning i Smedjebacken. Det var trist med begravning men riktigt roligt att träffa Magnus kusiner som bor i Göteborg och som alla är trevliga, men som vi tyvärr träffar så sällan.

I lördags var vi på badhuset med Sara, Anders och Hanna. Senare på em åkte jag och Sara till Kupolen i Borlänge och gick i affärer.

Nu sitter vi som sagt i bilen på väg hem. Nybadade, eftersom vi badade i någon timme på simhallen i Falun, och mätta efter lunch på Max.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi Farmor Mormor Farfar Morfar tyckte det var väldigt roligt att ni kom tillsammans allihop på besök i Gruvriset och även besökte oss, det uppskattar vi väldigt mycket och ni är välkommen tillbaka tillsammans när som helst.
Jag uppskattar dessa sammankomster väldigt mycket. Det var väl lite synd med vädret,att de inte kunde använda studsmattan.
Denna gång kunde jag hålla mej så gottt som hela tiden vaken med Er. mina värksmärtor var av mildare grad.

Gruvrisgubben

Anonym sa...

Lunch hade också varit uppdukad i Gruvriset (man behöver inte avsluta ett bad i Falun med lunch på Maxi)

Anonym sa...

Längtar också efter Er fast det inte var så längesen.
Längtar redan när jag ser bilen försvinna neråt vägen! mamma

Anonym sa...

Längtar också efter Er fast det inte var så längesen.
Längtar redan när jag ser bilen försvinna neråt vägen! mamma