söndag, november 13, 2011

Farsdag 2011

I dag har jag och mina grabbar firat Magnus på farsdag. Vi brukar inte köpa presenter till varandra utan vi brukare bort brunch på ngt nytt ställe eller någon annan aktivitet som man gör tillsammans hela familjen. Det är väldigt roligt. Frank skrev därför en jättefin inbjudan till sin pappa igår (den ligger i kuvertet som M har runt halsen) att vi skulle gå hela familjen till Fotografiska.
Vi åkte dit till öppningen kl 10:00 eftersom jag vet att kön brukar ringla sig lång utanför på just helgerna. Det var lugnt när vi kom. Vi kunde titta på alla tre utställningarna innan vi käkade lunch i deras kanonfräscha café med underbar utsikt över Sthlm.
En bra farsdagspresent tyckte Magnus. Frank gillade också stället vilket var roligt. En tråkig grej är att jag personligen inte fick krama om min egen pappa något. Jag glömde dessutom bort att posta ett kort i torsdags så det fick duga med telefonsamtal även fast det inte alls räcker för min del. Jag vill vara där, tillsammans med honom. Detta är absolut en nackdel med att inte bo nära varandra. Jag skickar en stor kram till min älskade pappa även via cyberspace. Älskar dig!
En kram från oss i Sthlm går
även till Gruvrisgubben i Falun!
På bilden står en stolt pappa utanför fotografiska. Första farsdagen som tvåbarnspappa visade sig bli en mkt bra och minnesvärd dag. Kärlek!

Inga kommentarer: