tisdag, november 22, 2011

Adventstider

Jag sitter och skriver inköpslista för resten av veckan samt för fredag då jag har bjudit in tre andra familjer på lite adventssoppa och glögg. Nu börjar den mysigaste tiden på året med tända ljus, adventsstjärnor, glögg och pyssel. Det ska bli så mysigt att uppleva den här tiden med mina grabbar.

Jack ligger och sover. Han verkar sova väldigt gott och är inte alls så påverkad av den lilla förkylning han har.

Förre året den här tiden så låg lille Jack i min mage. Det var en mysigt tid det också:



Det är som sagt mysiga tider som stundar. Jag gillar nog advent mera än själva julen tror jag. Frank gillar nog julen mera med tanke på den pakethög han fick förra julen:


Något annat som Frank längtar till är snön så att han kan åka skidor och skridskor. Han blev riktigt duktig på båda dessa saker under föregående vinter. Förhoppningsvis finns det snö i Stöde då vi kommer dit andra advent.


Dags att fortsätta med inköpslistan. KRAM!


Inga kommentarer: