måndag, november 16, 2009

Soprumsfynd

En dag när jag skulle kasta sopor i vårt soprum stod där en ful liten "sypall" eller vad jag ska kalla den och bara väntade på mig i det illaluktande trånga rummet. Dess funktion tilltalade mig och jag tänkte att den där skulle jag behöva. Jag tog med mig den in och nu har jag fixat till den, klätt om den i ett favorittyg från IKEA som jag hade hemma, målat benen vita. Frank har gjort pärlprydnaden på handtaget.

Före:



Efter:



Nu ligger mina syattiraljer lätttillgängliga och överskådliga i min fina "sypall" i stället för i en rörig låda. Det är ju så man blir glad varje gång man ser den, eller hur?

2 kommentarer:

Livet i byn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livet i byn sa...

Blev lite konstig..

Det skulle stå, vad fin den blev! Du är så duktig!

Kram