fredag, december 24, 2010

Julaftonen 2010

Jag säger bara: vad vore julen utan Frankie boy? Den grabben är ju helt underbar. Han fick alldeles för mycket julklappar och älskade varenda en av dem. Det var underbart att se och höra hans förtjusning och glädje efter varje upprivet paket. Vad det än var...!!!

Man har hela dagen kunnat se på honom hur mysigt och spännande han tyckt att det varit med julafton och inget gnäll eller tjat om paketen har det heller varit.

Detta var verkligen den bästa julen som jag upplevt med Frank även fast jag personligen kanske hade haft lite mer önskningar av självaste julaftonen men Frank, vilken kille, mammas älskling. Vilket tomt och trist liv det vore utan dig, jag ska alltid överdimensionera dig med julklappar och kärlek för du är det bästa som finns!

\Katarina

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: