måndag, januari 11, 2010

Snölek och grannpojkar

I dag har vi som sagt haft Franks polare Walter här hos oss. Förskolan var stängd pga av fortbildningsdag och jag var ledig så det passade perfekt. De leker så gott pojkarna med både utklädningskläder i form av olika Star Wars figurer, byggarbetare och med lego, men det är faktiskt ute som de leker bäst. Där kan de härja fritt!

Jag har nyss pratat med mamma på telefonen, hon har sponsrat en hemresa till Frank och mig. Vi tar 15.28- tåget på torsdag till Sundsvall och stannar tills på söndagkväll. Det ska bli roligt. Vi har planer på att både åka skridskor och längdskidor så vi får hoppas att vädret blir mildare eftersom - 25 är alldeles för kallt för fötter, händer och näsa.

Appropå att åka hem så ska vi förstås hinna med att träffa bror med familj. Jag måste få visa det här kortet som jag tog på Alva och tomten på julafton- jag tycker att det är jättefint!

3 kommentarer:

Livet i byn sa...

Längtar efter dig..... Hoppas att vi kan ses snart,kram

Helena sa...

Tack för att du tog hand om gubben min :)
Just nu är det bara -3 och sol här i stan så det är kanonhärligt, håller tummarna att det håller i sig tills du kommer upp.
Kram // H

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.