fredag, januari 15, 2010

Mitt f.d hår

Jag sitter just nu hos min frisör i Sundsvall. Hon heter Åsa och
jobbar på Spaze. Hon är kanon o en stor anledning till att jag
fortfarande inte klippt mig hos någon i Stockholm.

På bilden ser ni min hög med allt avklippt hår..... Jag hade en
tanke på att klippa av ganska så mycket innan jag kom hit. Jag var
så less på allt hår som bara hängde. Som vanligt arbetade Åsa och
jag fram en ide men den här gången fick hon så gott som fria tyglar.

Just nu känns det väldigt bra i varje fall men det är en bit kvar
innan slutresultatet.

5 kommentarer:

Unknown sa...

What?! Det har du inte sagt något till mig om, att du skulle klippa dig och dessutom klippa dig sååå mycket... Men det blir säkert jätte bra.
Puss & kram Magnus

Linda Sjölén sa...

Så spännande! Nästa gång jag besöker din blogg (om ca 2 h) hoppas jag att jag får se en bild på hur det blev.

Helene Taflin sa...

Ser fram emot resultatet!!! Uppdatera oss snart!

Helena sa...

Wow!! Modigt :)
Väntar med spänning på bild!

Anonym sa...

Hej

Mycket hår är borta men mycket hår är också kvar, jag är ju bortskämd med att ha väldigt mycket hår.

Jag ångrar mig nu att jag inte tog ännu mera på sidorna, även fast det förstår är kort även nu.

Jag visar en bild om jag får till frisyren någon gång :)

KRAM
Kattis