fredag, maj 16, 2008

Lite bilder från förra helgen

Min mamma var här förra helgen. Hon hade först på "kurs" med andra sjuksyrror här i Stockholm och när de for tillbaka til Sundsvall för de hit. Även fast det bara var 5 dagar sedan vi kom hem från Kreta längtade jag efter henne. Det är mysigt att ha henne här, speciellt också eftersom det var så UNDERBART väder.

Frank fick som vanligt ett paket av mormor då hon kom på besök. Den här gången innehöll det ett mycket uppskattat Villa villekullatält



Jag passade på att planetra lite blommor och göra iordning på uteplatsen då mamma var här- sedan satt vi förstås ute och åt i den härliga sommarvärmen. Det inköpta parasollet kom väl till pass då det till och med blev för varmt att sitta direkt i solen.


Frank badar i sin röda tubtrug på uteplatsen. Senare tog vi fram hans pol då han kanske börjar bli lite för stor för att bada i tubbisen- men den har varit en perfekt pol under alla tidigare år!



HÄRLIGT HÄRLIGT jag älskar vår 29 kvadratmeters uteplats. Jag hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snart. Finns väl fler än jag som längtar efter den kan jag tro?

Inga kommentarer: