onsdag, maj 28, 2008

Ett Stödemöte på Boule och berså

Solen skiner- det är kanonvarmt i dag. Linda och jag sitter och svettas på uteplatsen, Frank badar i sin tubtrug.

Ikväll klockan 19.00 ska vi möta upp en gammal Stödebo vid namn Kicki på Boule o berså. Det är gångavstånd dit från oss och jag har aldrig varit där fast jag har hört folk säga att det är ett mysigt somrigt ställe- passar perfekt en kväll som denna.

Det är himlans mysigt att ha Linda här. Vi har så mycket att prata om och det är så mysigt att bara "vara". Även fast vi inte träffas lika ofta nu för tiden så är allt precis som vanligt. Jag har fått känna bebisn sparka i magen jättemycket- det verkar vara en livlig en där inne. det är roligt att få sen en mage på nära håll från ett annat perspektiv. Sin egen mage fick man ju bara se uppifrån- så att säga :) När jag ser/känner utanpå magen hur det rör sig där inne påminns jag om känslan om hur det kändes då Frank låg i min mage. Härligt, underbart, spännande!

Det var kvällens lägesrapport från Finnboda

KRAM

Inga kommentarer: