måndag, januari 07, 2008

Måndagmorgon och allt är lugnt

Måndagmorgon och Frank ville inte riktig gå till dagis i morse. När jag hämtade overallen och kängorna sa han klart och tydligt "Jag vill inte gå dagis mamma" men det gick över fort då vi började prata om alla hans kompisar på dagis och hur kul de skulle ha det idag. Vi var lite sena till dagis och de var precis på väg ut på promenad då vi kom och det gillar Frank så jag hann bara ge honom en stor kram och en liten puss sedan var han i full färd med att gå på promenad.

Idag ska jag ta bilen till Åkermyntans bibliotek för att sätta mig i deras studierum och plugga. I dag vill jag få mkt gjort och då är det bästa sättet. Egentligen är jag supersugen på att gå en sväng på stan och kolla in alla reor men det går inte för sig- jag måste jobba ikapp det jag inte hann med då jag och Frank var sjuk innan jul så det är bara att köra på *suck*

Inga kommentarer: