fredag, december 16, 2011

Dagens sysselsättning

Igår var jag trött så trött efter en jobbig natt. Frank kom in mitt i natten och gnisslade tänder nåt så fruktansvärt samt sparkade i sömnen. Jack hade en grinig natt och fick även han komma över till stora sängen. Magnus ojade sig över förlorad sömn och där låg jag och försökte sova. Att det inte gick så bra kan ni nog förstå.

Gårdagen blev bara en kamp mot tröttheten och irritationen som då lätt uppstår. Idag däremot är en annan dag och jag började redan halv sju imorse med att baka biskvier. Det är roligt att göra saker då man är pigg, roligare att va och roligare att leva helt enkelt!

För ett tag sedan blev bakverken färdiga och när Jack vaknar och skall ha mellanmål ska jag koka kaffe och smaka en.

Trevlig fredag till er alla. Kram!

Inga kommentarer: