fredag, september 02, 2011

Några rader om förkylning

Vi är förkylda här hemma.
Jag hostar. Lillebror hostar och Frank hostar lite grand.
Allt blir lite jobbigare då. Det är jobbigt att vara sjuk och att sedan ta hand om en lite missnöjdare bebis på det och hämta hem en superaktiv kille varje dag klockan ett gör ju inte saken bättre precis. Som tur är känner jag mig piggare i förkylningen idag men jag är sovtrött. Det ska bli skönt med helg. Magnus ska ta nätterna då. Jag har skött allt det nu trots att jag varit sjuk eftersom Magnus först hade de sista skälvande dagarna på jobbet för att sedan i torsdags börja på ett nytt och då ville jag faktiskt att han skulle få känna sig pigg så jag offrade mig ;)

Nu är det i varje fall fredag och vi ska käka enchiladas ikväll. Gott.
Ha en trevlig helg och till min bror som fyller åt idag önskar jag en speciellt trevlig dag. KRAM!

Inga kommentarer: