onsdag, september 28, 2011

IKEA-date med Linda

Jag träffade som sagt Linda på IKEA igår. IKEA ligger på lika långt avstånd från oss båda, det är därför vi brukar bestämma träff där. Nu var det länge sedan sist och därför kändes det extra mysigt. Här kommer lite bilder från dagen IKEA Uppsala
Vi väntar på Linda
Grabbarna Grus, Gustav snart 3 månader, Jack snart 7 månader. Vi fikar frukos på IKEA.
Jag snusar på den hårfagre Gustav.
Gustav
Middag intogs på ett Italiensk ställe ute i Gränby centrum dit vi glada i hågen kunde fortsätta efter att ha konstaterat att vi INTE behövde hämta våra barn vid tre och avbryta daten vid två. HÄRLIGT, vilket innebar att även kvällen var vår!
Linda med grabbarna
Jag kunde bara inte motstå att köpa dessa superfina saker till lillebror från Molo som de hade i en liten butik i Gränby. Små ludder och matchande vantar. Det var Linda som visade mig dem och jag bara fick det där ha- begäret som man kan få ibland. Dessa kommer att bli fina och mysiga för Jack att ha i vinter
Det var en härlig dag tillsammans med Linda o Gustav. Vi konstaterade båda att det är tråkigt att vi inte bor så att vi kan ses varje dag nu när vi båda är mammalediga. Det hade varit härligt om något!

1 kommentar:

Livet i byn sa...

Åh bvilka fina bilder.... Vi hade det verkligen mysigt igår. Men nu ser vi till att ses oftare.
Kram