onsdag, september 07, 2011

Dagar att minnas

Jag ligger i sängen och tittar på alla bilder från sommaren som gått. Vi hann med att göra många roliga saker och många fina bilder blev det. Jag skulle så gärna vilja berätta och visa hur vår sommar varit men jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag vill berätta om de dagar som varit speciellt minnesvärda och de upplevelser som känts extra mysiga. Som till exempel den regniga dagen på semestern då jag äntligen fick chansen att besöka Rute Stenugnsbageri på norra Gotland som jag läst så mkt gott om på bloggen Pain de Martin.

Även fast bageriet låg avsides så var där mycket folk.



Enkelt och rustikt:



Riktigt riktigt smarriga bullar:



Brödet var också gott men bullarna var godare ;)



Här fanns varken Fanta eller Cocacola men dock en liten ekologisk hallondryck i glasflaska:

Inga kommentarer: