onsdag, juli 28, 2010

En intensiv, rolig dag!

Nej, nu får man väl anse sig färdigpackad. Inte för att jag är klar men för att jag inte orkar tänka mera ikväll.

Imorgon åker hela familjen till västkusten för att spendera några dagar i en stuga på Bassholmen tillsammans med Magnus syster Sara med familj. Det ska bli riktigt mysigt. Västkustentrippen avslutas troligtvis med lite nöje i Göteborg under söndagen och eventuellt måndag nästa vecka.

Det blev lite sen start på packningen ikväll eftersom vi först drog omkring på söder hela dagen med stopp på bland annat Nytorgsparken, lunch på Nytorget Urban Deli, shopping på Grandpa (Magnus, jag köpte inget), samt ett stopp på den goda italienska glassbaren innan hemgång. När vi kom hem strax efter fyra svirade vi bara om till badkläder och åkte till Hellasgården för ett uppfriskande dopp. Därefter affären för div. middagsinköp, middagsgrillning, fotbollsmatch med Frank, städning, lite Super Mario Bros- och sedan var det dags att packa. Lite väl sent med andra ord...

En rolig, intensiv dag. En riktig Stockholmsdag.

Må så gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har glömt att skriva på länge kom ihåg att pappa och jag tittar varje kväll om du skrivit nåt eller efter bilder!
kramr från ett varmt Stöde! mamma

Frank och jag sa...

Hej mamma

Nu ska jag ta nya tag. Klart att ni ska få se bilder.
KRAM